• facts
  • facts
קפה לבריאות

לפני פעילות גופנית, שתו שתי כוסות קפה

חוקרים מאוניברסיטת ג'ורג'יה באתונה מצאו שכמות הקפאין בשתי כוסות קפה מורידה פי 2 את כאב השרירים הנגרם בפעילות גופנית.

ככל שגדלה עוצמת האימון בקבוצת הניסוי כך היה הקפאין אפקטיבי יותר בהקלה על כאבי השרירים. ממצא זה עשוי לשפר את איכות חייהם של מתעמלים החווים כאבי שרירים לאחר תקופה שבה לא התאמנו. שתיית קפה תקל על אותם מתעמלים לחזור לשגרת אימונים מאומצים בלא כאבים.

Caffeine Attenuates Delayed-Onset Muscle Pain and Force Loss Following Eccentric Exercise. Maridakis V, O'Connor PJ, Dudley GA, McCully KK. J Pain. 2006 Dec 8

הדפסשלח לחבר
עוד על קפה לבריאות
קפה עשיר בנוגדי חמצון
לפני פעילות גופנית, שתו שתי כוסות קפה
קפה נגד סוכרת
הפחתת סיכון לסרטן המעי הגס
הפחתת סיכון לפרקינסון
שיפור הביצועים
קפה עשיר בסיבים
קפה לשיפור כתב היד
קפה מעורר לאורך זמן, בכמויות קטנות
קפה לשיפור מצב הרוח

התקשרו אלינו ותתחילו עוד היום ליהנות מקפה מפנק ומשובח!

*
*
*
*
checked